söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År

Ja, nu har mina 3 veckor i Stockholm, lite för snabbt, gått. Avslutar med en riktigt seg-dag, alltså idag, nyårsdan. Men var på ett mycket trevligt och supergott nyårsfirande igår så det får det väl vara värt. Tur att det inte händer så ofta. trevlig skiftning tycker jag att så många skickar upp ljuslyktor istället för raketer.


Imorgon bär det av tillbaka till jobb och värme i Botswana, men det har varit riktigt skönt och roligt att vara här och träffat goda vänner och vandrat runt i denna vackra stad, vädret här kan jag dock klara mej utan.


Min 50 års fest blev lyckad och rolig och alla kom med god mat. Tack!! Massa fina tal och suverän hjälp med logistiken och servering. Själv hade jag världspremiär som sångerska med Jocke, Magnus och Maria som band, vilket gick riktigt bra och var superkul. Gav mersmak måste jag säja. Sen lugn och trevlig julhelg med släkten i Hallstavik.


Hoppas alla haft en bra jul och nyårs helg och får en bra början på det nya året. Jag ser fram emot värme och sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar